Logo

Více úcty zákazníkům

Plzeňský Prazdroj pečuje o mnoho pokladů. O samotný plzeňský ležák, který založil svou kategorii. Klub klíčových zákazníků je místo, kde se ze zákazníků Plzeňského Prazdroje, hospodských a restauratérů, stávají jeho hosté. Tak si mohou péči svého pivovaru ještě více užít.

logografický manuáltiskoviny

Nové logo a vizuální styl klubu každým svým čtverečním centimetrem vytváří prostředí, kde mají jeho členové pocítit vděk za předešlou spolupráci. Inspirovali jsme se českým kubismem. Historická brána plzeňského pivovaru spojuje Klub s mateřskou společností, aby název nemusel být tak dlouhý.

klíčové slovo 1

dospělý

O členy je třeba se postarat
na vysoké úrovni

klíčové slovo 2

hrdý

Plzeňský Prazdroj má za sebou
mnoho úspěšné práce

klíčové slovo 3

velkorysý

Klub není pro pivovar, klub
existuje pro jeho zákazníky

klient

Plzeňský Prazdroj je největší výrobce piva v Česku

Tradice plzeňského pivovaru sahá až do roku 1842. Tehdy vzniklo pivo Pilsner Urquell. Dnes do portfolia společnosti patří mnoho dalších značek jako Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast, Frisco a další.

původní logo
nové logo

Nová loga vyvolávají různé reakce. Logo Klubu
přijali naši zákazníci velmi pozitivně.

Jan Krátký
regional channel marketing manager
Plzeňský Prazdroj a. s.

Zlatá úroveň

Stříbrná úroveň

Bronzová úroveň

Setkejme se a proberme možnosti spolupráce

Napište nám svůj telefon nebo e-mail, ozveme se brzy zpět.

Logo

skrolujte k další případovce

0